Veelgestelde vragen
Bij Balaclavashop streven we ernaar om je de beste service en informatie te bieden. Hieronder vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestellingen, verzending en meer. Of je nu hulp nodig hebt bij het kiezen van de juiste balaclava, bivakmuts of neck cover, of vragen hebt over je bestelling, we staan klaar om je te helpen. Mocht je vraag hier niet beantwoord worden, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!
- Zoek het artikel dat je wilt kopen.
- Klik het product aan en selecteer indien nodig je maat. Plaats het artikel in je winkelwagentje door op ‘in winkelmand’ te drukken.
- Je wordt nu doorgestuurd naar je winkelmand waar je een overzicht ziet van je bestelling. Hier kan je ook afrekenen. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in je winkelwagen liggen.
- Je kunt tijdens het afrekenen inloggen op je eigen account, maar het is uiteraard ook gewoon mogelijk om als gast af te rekenen.
Je kunt je bestelling annuleren of veranderen door contact op te nemen met onze klantenservice op mailadres [email protected] of door het invullen van je wensen in ons contactformulier onder vermelding van je bestelnummer.
Onze webwinkel is voorzien van een SSL-certificaat en deze is te herkennen aan het slotje in je browser. Deze beveiliging zorgt ervoor dat alle privacygevoelige gegevens erg goed worden versleuteld.Â
Daarnaast wordt je betaling uiteraard gewoon gedaan via je eigen beveiligde bankomgeving.
Bij Balaclavashop.nl hebben we een contract afgesloten met één van de grootste payment providers in Nederland; Mollie.
Doordat we aangesloten zijn bij Mollie ondersteunen we niet alleen gangbare betaaldmethoden als iDEAL en PayPal, maar kan je bij ons ook afrekenen via alle gangbare creditcards en binnen Nederland ook achteraf via Klarna.
Daarnaast kunnen wij ook klanten uit het buitenland extra goed bedienen. Zo bieden wij Belgische betaalmethoden als MisterCash / Bancontact, Belfius Direct en KBC-CBC Betaalknop aan.
Nee, je hebt bij ons geen account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen. Als je van plan bent om vaker te bestellen is het handig om een eigen account te hebben omdat je dan niet elke keer je gegevens hoeft in te voeren, maar als je dat geen probleem vindt dan vinden we dat prima natuurlijk.
Ga bij een bestelling uit van een levertijd tussen de 3 en 5 werkdagen. In veel gevallen zal dit sneller zijn, maar wij zijn daarin enigszins afhankelijk van de levering vanuit ons moederbedrijf.
Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Afhankelijk van de grootte van je bestelling kiezen we voor een brievenbuspakket of een normaal pakket.Â
We hebben steeds meer klanten die bestellen vanuit België en dat is geen enkel probleem dankzij de bezorging via PostNL. Het kan zijn dat een verzending net een dag langer kost, maar in veel gevallen zien wij levering binnen een dag nadat wij een pakket verzenden.
Na het plaatsen van je bestelling nemen we jouw bestelling in behandeling en op het moment dat wij je bestelling aanmelden bij PostNL ontvang je van ons een mail met een Track & Trace code. Deze code ontvang je op de dag van onze verzending. Op het moment dat je zending is aangemeld duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat je bestelling bij je arriveert.
Let op: soms komt de Track&Trace van PostNL in je map ongewenst terecht. Met name bij de mailadressen van Microsoft komt dit wel eens voor.
Je mag de door jou bestelde en ontvangen goederen binnen dertig dagen zonder opgaaf van redenen retourneren. Dit uiteraard alleen mits de artikelen onbeschadigd zijn en in het geval van kleding nog voorzien zijn van de kaartjes en vooral ongedragen zijn. Ga naar onze pagina ‘Retourneren‘ voor meer informatie en ons retourformulier.
Wij versturen al onze pakketten via PostNL en dat betekent dat wij binnen Europa kunnen verzenden. De verzendkosten verschillen per land.
Als je vragen hebt over je bestelling of over de producten in het algemeen dan kan je een mail sturen aan [email protected]. Je kunt ons ook bereiken door je vraag te stellen via onze contactpagina. Bellen tijdens kantooruren kan ook via telefoonnummer 0850653471